08. 10. 2008.

CIRKUS MOIRA ORFEI

2 komentara:

Anonimno kaže...

Odlican blog, lepo je videti da ima takvih cirkuskih fanatika kao sto sam i ja... Rodjen u Beogradu ali sad zivim u Montrealu i posedujem preko 500 plakata velikih i malih... :) (mahom evropskih cirkusa) Prvi cirkus sa mozda godinu dana (1975) pa onda svaki koji je dolazio u Beograd (ali bash svaki)... I kao mali znao sam da razlikujem dobar cirkus od losheg... od plakatiranja grada, do najmanjih detalja... koji ti je email, kontaktiracu te. Pozdrav, Jovan.

mario kaže...

Veliki pozdrav i tebi Jovane.Jednostavno ne mogu opistai odakle tolika ljubav i strast prema cirkusu..Ja ovu umjetnost jednostavno obožavam.Puno ti hvala na komentaru za blo.U zadnje vrijeme baš i nisam nešto ažuran,ali to je zato jer imam puno drugog posla, ali ću se potruditi da bude što više zanimljivih sadržaja..Moj mail je:mario7886@gmail.com...Pozdrav iz Osijeka!