05. 06. 2009.

CIRCO "EMBELL RIVA"


Kao i prošle godine, više ili manje u isto vrijeme CIRCO Embell Riva, braće BELLUCCI , odlazi na turneju van Italije.
Baš kao i lani, cirkus od ovih dana gostuje u CRNOJ GORI, stoga, dragi naši cirkusoljupci Crne gore, uživajte u novom super programu ovog velikog putujućeg cirkusa!

MARIO


Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

bit ću izravna , pod broj 1 , nemaš pravo vrijeđat Luku Omana jer to je čovjek koji je ni sam ne znaš kolko ne samo u Hrvatskoj nego diljem svijeta sa svojom udrugom postigao mnogo za životinje. A ti i ta tvojna udruga možete se češkat , jer sve više ljudi shvaća tko ste i šta ste i kako životinje pate u vašim cirkusima , evo moj blog da nebi ispala glupa jer pišem anonimno http://charlieiandrea.blog.hr
ja sam zabraniča komentiranje anonimcima , pa tako ako hoćeš možeš na ovaj komentar odgovorit i na svom blogu ili blogu http://karlablablablabla.blog.hr/ , čija mi je vlasnica vrlo draga jer živi u 21. stoljeću i ne zabavlja se patnjom drugih , bok

mario kaže...

Vidio ovako!
Ja ne radim u cirkusu niti posjedujem jedan(Moja velika želja, ja sam samo VELIKI OBOŽAVATELJ CIRKUSA..Jasno sad??
Taj tvoj Luka Oman je zaista jako omanuo, a druga stvar, prije nego pišeš o njemu i što je on učinio "u svijetu"(veću glupost u životu čuo nisam)za životinje, onda se isto tako raspitaj tko piše ovaj blog, pa kad to doznaš onda se ti možeš "počešat" jer je inicijativa, odnosno vrlo opširan dokument za vraćanje cirkusa sa životinjama u Hrvatsku poslan našoj dragoj Vladi..Ono što će mene razveseliti je činjenica da ćemo u Hr. opet uskoro imati velike internacionalne cirkuse koji u svojim sjajnim programima koriste životinje jer ukoliko želimo u EU, onda se zakoni po tom pitanju moraju uskladiti sa standardima EU u kojoj cirkusi sa životinjama itekako prosperiraju i žive..S obzirom na tvoju neupućenost i vjerovanje u apsolutno imaginarne informacije koje si navela o zemljama u kojima su cirkusi sa životinjama "zabranjeni", ja ti od srca savjetujem da i dalje slušaš Omana i njegove sljedbenike pa ćeš i u skladu s tim i dalje živjeti u svijetu Obmana,Omana i ostalih..Baš smo prije dva mjeseca gledali Moiru Orfei u Veneciji koja u svom cirkusu ima preko 150 vrsta prekrasnih životinja no pitam se kako, kad ti kažeš da je to tamo zabranjeno???cccc
Sretan život u svijetu laži, od srca ti želimo.Pusa

dunja kaže...

Poštujem tvoje mišljenje, i ne samo tvoje nego svačije. Svi imamo pravo na svoje mišljenje . Ne želim branti cirkus jer u krajnjoj liniji nema ni zašto. Ne tvrdim da neki u cirkusu ne tlače i muče životinje. U svakom žitu ima kukolja a tako i u cirkusu. Cijeli svoj život radim sa cirkusom i gledam te životinje i njihove dresere i sa večinom sam ponosna i to jako. Teško je raditi sa životinjom koja te se boji , bolje i lakše je raditi sa onom koja te voli to vjerovatno znaši sama kao i tvoji istomišljenici. I sama imam dječicu mislim na mog psa, mačku i papigu i nebih ih dala za ništa na svijetu.
Cirkus nije takav bauk kako svi misle , svi čujete pucketanje biča i viku ali efekti moraju biti na kraju krajeva to je samo predstava i u filmovima se čuju pucnjevi ali nitko stvarno ne umire.
Nisam čak ni protiv toga da se zabrani rad životinja u cirkusu ALI ne na takav način kao što ljubitelji životinja to rade. U silnoj želji da napravite ono što želite ,možda, nesvjesno otežavate život tim životinjama . Svi vi koji ste za zabranu rada životinja dali ste se ikad pitali kako će te životinje preživjeti i čime će biti hranjene ???????????????
Vama je samo bitno da prestanu raditi. Tigar koji se nalazi u cirkusu nije lovac on ne jede živu hranu a svaki drugi dan pojede cca 5 kg mesa i to govedina, teletina ev.piletina . Od kuda novac za to---- pustiti ga u prirodu , ha kako nezna loviti približit će se ljudima u potrazi za hranom i ..................što tada. Dali znadete da slon pojede dnevno cca 100 kg sjena , voće, povrće , da su uredno cijepjene , ljećene i da ne nabrajam dalje a novac za to dolazi od predstave ne od vas koji branite rad životinjama u cirkusu.
Ok želite li ipak zabranu slažem se i s time ali dajte tim ljudima vremena da osmisle što sa tim životinjama i nemojte mi dolaziti s onim dajte ih u zoo jer ih ni oni ne žele.
Dajte nekakav prelazni period u kojem životinje mogu raditi do kraja ali da se ne smiju nabavljati nove .
Životinje su dovedene u cirkus i dozvolite im da odu dostojanstveno a ne izmučeno .
I nisam anonimac ime mi je Dunja i naći ćeš me na blogu cirkus fans

Anonimno kaže...

Apsolutno se slažem sa Dunjom. Ako treba zaštiti životnije ne smijemo biti licemjerni, pa se najprije treba zapitati što je sa zoološkim vrtovima??? koje tako rado posjećujemo, a životinje seu vrlo ćesto zatvorene u neprimjerenim uvjetima. A da ne pričam o neodgovornim vlasnicima kućnih ljubimaca pa o prodaji životinja u pet šopovima. Istina, ... što bi bilo da svi ignoriramo cirkuse sa životinjama pa da životinje od naše ljubavi poćinju "krepavati" od gladi!?? Jako humano, zar ne? Večina ljudi iz cirkusa voli životinje!!! Brine se za njih, liječe jih i njeguju! Tko ih ne voli n¸eka ostane doma, a nas koji volimo ne "silujte" sa svojim mišljenjem!
pozdrav
Dajana

dunja kaže...

DAJANA HVALA

Puno mi znaći kada čujem i pročitan da ljudi poštuju i vole cirkus i znadu cjeniti trud i muku ljudi koji u njemu rade i iako nas je malo ili malo ljudi razmišlja o cirkusu u moru problema koji ih okružuju nadam se da će i cirkus za njih možda beznačajni dio života, sitnica ipak u njihov živort unijeti malo radosti , smjeha i probuditi djete u njihovim srcima

Anonimno kaže...

Nema na čemu, Dunja! Eto i ja sam jedan od rijetkih "circusfanova" iz Hrvatske, a pratim talijanske cirkuse i kao članica Circusfans Italia već više od 8 godina. Moja kći i ja bile smo na Moiri, pa Embel rivi, Cirkus aquatico, pa naravno Cirkus Apollo, Medrano i raznorazne Orfei, a pred novu godinu planirano Knie u Luganu.

pozdrav
Dajana

mario kaže...

Draga Dajana, jako sam sretan kada vidim da ima onih kojima je cirkuska umjetnost sastavni dio života i koji joj se dive.Vaša kći će, zahvaljujući vama, imati priliku vidjeti i upoznati svijet cirkusa u onom pozitivnom svjetlu pod kojim sjaji od svojih samih početaka i od srca želimo da ju u tom smjeru i dalje vodite:-)Što se tiče cirkusa KNIE, ali i ostalih velikih internacionalnih cirkusa, izabrali ste odličan način da vašoj kćerki pokažete svu raskoš ovog svijeta kojeg nudi svaki pravi cirkus time da ju vodite u one cirkuse koji ispred svoga imena imaju veliko "A", kada govorimo o klasama:-)))


U nadi da ćete i dalje posjećivati naš blog, srdačno Vas pozdravljaju Vaši Mario I Dunja te se nadamo da ćemo uskoro imati prilike upoznati Vas i vašu kćer!

Anonimno kaže...

Dragi Mario, zahvaljujem na ovim lijepim riječima!
Na moju žalost u Hrvatskoj ljudi vole pogledati cirkus (zato da se djeca zabave, kako kažu) a u stvari ga jako malo cijene i ne zamaraju se razmišljanjem o cirkuškoj umjetnosti!
Ja se divim tim ljudima koji žive za cirkus i nastupaju sa iskrenom radošću, što je u današnjem svijetu rijetkost!
Normalno da nešto na tome i zarade, ali mi obićni ljudi u tih dva sata ne mislimo ni na šta drugo nego na ono to se dešava na pisti, oči nam sjaje i uživamo!!! A to puno vrijedi u današnje vrijeme stresa!
Ja ću blog pratiti i dalje (ako budete što pisali), a tko zna, možda se jednog dana i upoznamo!
pozdrav
Dajana

Anonimno kaže...

jako ti hvala mario što si napravio ovaj blog i ovdje puno lijepih zanimljivosti koje rado čitam.nažalost ja nemam tu čast posjećivati razne svjetski poznate cirkuse kao ti.živim u BiH točnije u mostaru i jedini pošteni cirkus koji sam pogledao za svog života je embell riva,koji nas je dosad posjetio 2 puta.zato mi je jako žao što nemam prilike ući u čudesni svijet cirkusa.kad bi bar još koji cirkus posjećivao nas hercegovce....usput sve pohvale i još puno dobrih predstava od luke!

mario kaže...

Hej Luka:-)))))Baš mi je drago da si nam se javio!!!Imao si sreću da si vidio Embell Rivu u živo, a nadamo se da će i Medrano slijedeće godine malo do Mostara pa ćeš uživati u još jednom velikom talijanskom cirkusu sa pregršt briljantnih artista, velikim brojem životinja i velikim cirkuskim orkestrom!javi nam se kad god stigneš jer što nas je više, više možemo i učiniti i napredovati!!!Uživaj prijatelju i pozdravi prekrasan Mostar!