14. 09. 2009.

HEJ DRAGI MOJI!!!!

Dunja u radnom zanosu

Lenny i svjetleći štapići

Čovek zmaj:-)

Ja i Lenny

Dunja i ja sa svojim čvaljama

Belinda i Chupa-chups:-)

Ja i Emi:-)))))

U Bar karavani

Elvio (vlasnik cirkusa) i ja




Belinda linda;-))

Emi

Imam i ja svoju točku,hahahaha

Ogladnili smo


A tko je bio majstor?:-)





Na terasi u Umagu (zašto Dunja ne skida osmijeh s lica??):-))))

Bože, pa ja sam oduvijek bio ušlagiran..

Dunja, suncokret i ja

Nitko neće uzeti moje suncokrete!!!

Dunja i Ilko



Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

Mario i Dunja, javljam se vama jer pretpostavljam da ste vi dvoje duša ovoga bloga. Slučajno sam "surfajući" bespućima interneta naletio na vaš blog i odmah se oduševio. Ja sam stari ljubitelj cirkusa, kada kažem stari onda to mislim doslovno. Ovih dana napunio sam 60 godina i vjerujete da u cijelom svom životu nisam propustio ni jedan cirkus koji je gostovao u mome gradu. Nažalost zadnjih godina cirkusi zaobilaze moj grad u velikom luku. Riječ je o gradu Osijeku. Do raspada Jugoslavije u Osijek su obavezno svraćali svi cirkusi koji su u toj državi gostovali, a od kada je Hrvatska država ne sjećam sa dali je u Osijeku bilo 3 ili 4 gostovanja nekih i to uglavnom malih cirkusa.
Osijek je veliki grad i ima publiku koja bi napunila svaki cirkus.Kažu da je negdje 1910 godine odnosno pred sam I. svjetski rat u Osijeku gostovao i najveći cirkus na svijetu Ringlinig RBBB na svojoj europskoj turneji.
Zašto smo sada neineteresantni čak i malima cirkusima ?

Pozdrav iz Osijeka !

mario kaže...

Hej dragi anonimče:-)))Ja sam Mario i također živim u Osijeku:-)))Drago mi je da nam se javio moj sugrađanin.Slažem se sa tvrdnjom o nedolasku cirkusa u naš grad,ali jedna mala ispravka:-))1995., 1996. i 1998. u našem gradu gostovala je Moira Orfei,1996. cirkus Mundial obitelji Alessandrini, 1999. cirkus Lina Orfei(nema veze s Moirom ili bilo kojim pravim Orfejem), a 2003. veliki talijanski cirkus "Embell Riva".Ovi manji cirkusi su bili samo u prolazu. Razlog u nedolasku cirkusa u Osijek je taj što je od 1.1.2007. na snagu stupio zakon o zabrani korištenja divljih životinja u cirkusima na području Hrvatske, tako da velike cirkuse do daljnjega nećemo moći gledati na prostoru naše države. Drugi razlog leži u tome što cirkusi dobivaju dozvolu za rad na samo 3 mjeseca, pa se većina vlasnika cirkusa odlučuje na gostovanja po gradovima na našoj obali, što je razumljivo jer u ljetnim mjesecima ima pregršt turista, pa je samim tim i posao veći i bolji. No, cirkus "Apollo" dolazi u Osijek i to u mjesecu svibnju ili lipnju iduće godine, tako da će uveseliti i nas osječane koji istinski volimo cirkus, na radost velikih i malih...Isto tako, Dunja priprema gostovanje jednog velikog europskog cirkusa u Zagrebu(nećemo još otkriti o kojem cirkusu se radi)tako da ćete imati priliku pogledati i jedan veliki (Zagreb nije daleko:-)))
Super mi je drago što ste pronašli naš blog i nadamo se da ćete nas redovito posjećivati kao što mi ovu stranicu radimo za one kojima je cirkuska umjetnost u krvi i koji ju jednostavno obožavaju..Pozz i javite nam se!!!

Unknown kaže...

Mario, hvala na brzom odgovoru !
Iako u cirkusu najradije volimm gledati vrhunske akrobate, ne smetaju mi ni životinje. Pomalo tužno izgledaju cirkusi bez životinja. Taj zakon o zabrani korištenja u cirkuskim predstavama je glupost. To je vjerovatno onaj isti zakon po kome je zabranjeno uništavanje komaraca iz zraka, a kako si iz Osijeka onda znaš što to te male životinjice znače za nas osječane.
Drago mi je da će slijedeće godine i u Osijek doći cirkus....

dunja kaže...

Da se pridruži i moja malenkost ovim divnim komentarima. Kad smo dtagi moj anonimće na godinama i ja sam vam blizu ali duša je mlada, cirkuska, a to je najvažnije. Što se tiće cirkusa u Osijeku biti će to i malo prije nego kaže moja mala tužibaba Mario.Ništa mu više neću reči sva iznenađenja mi pokvari hahahahahaha. A što se tiće svega ostalog napisao je goli ustinu ali nadamo se promjenama na bolje.
ČEKAJTE ME U OSIJEKU.............STIIIIŽEEEEEEEM

Anonimno kaže...

A možda u mjesecu travnju?
:):)
Pozdrav

dunja kaže...

:) :)

Možda, mi smo spremni jedino nas može iznenaditi nekakav "novi zakon" ali pomno prateći rad naše vrle Vlade nema ništa na vidiku što bi nam pokvarilo planove a i već dvije godine za redom obečavam Mariju cirkus u Osijeku pa sad treča sreča hahahahah
:) :) :)
Bokić

Anonimno kaže...

Ma da bit će sigurno imam i ja neke male veze pa nešto načujem! puno pozdrava svima - super posao radite! Nakon što sam već skoro 10 godina na cirkusfans.it, najzad i u lijepoj našoj ima što čitati u vezi cirkusa! Još da dolaskom više dobrih cirkusa dignemo malo svijest našeg puka da konačno shvate kako su cirkuški umjetnici zaista umjetnici.!! a ta dva sata smijeha i čarolije sjajno opuštaju..!!! bilo bi super! pozdrav

dunja kaže...

Dragi moj .
bilo bi super da nam to uspije samo eto naša stvarnost ljepotu uvijek ostavlja negdej sa strane ali zato smo tu mi i cirkus i nedamo se.

Anonimno kaže...

ima li tko od vas na facebooku profil?? ja iz circa znam tea,nica, andrea,sorina,gabriela,lenija,adriana... ima ih jos mnogo.. nadam se skorom odgovoru ;)

dunja kaže...

Imamo sci a Gabrijela ćš lako naći pod Gabrijel Jozić a kod njega i nas sve ostale